shahed

shahed

همه چی
shahed

shahed

همه چی

فن خال بدنبال رکوردزنی برابر لیورپول است

لوئیس فن خال

لوئیس فن خال

اختصاصی | مرد هلندی یونایتد قصد دارد اولین مربی این تیم باشد که در 5 بازی متوالی برابر لیورپول به پیروزی می رسد.

   دو تیم منچستر یونایتد و لیورپول، پنجشنبه هفته جاری در لیگ اروپا روبروی هم می ایستند و اگر تیم فن خال بتواند بر حریف بندرنشین خود پیروز شود، این مربی هلندی توانسته در 5 بازی متوالی تیم خود را برابر حریف قدیمی به پیروزی برساند.

 

یونایتد در دو بازی رفت و برگشت فصل قبل و هم چنین دو بازی این فصل، لیورپول را شکست داده و از این بابت امار فوق العاده ای از خود به جا گذاشته است.

 

فن خال در کنفرانس خبری خود گفت:

-

من به خوبی می دانم که بردن لیورپول برای هواداران یونایتد چقدر اهمیت دارد؛ از این بابت خوشحالم چون توانستیم تیمی را شکست دهیم که در تاریخ رقابت شدیدی با آن داشته ایم.

 

امیدوارم برای بار پنجم و ششم هم بتوانیم آنها را شکست دهیم و به مرحله بعدی لیگ اروپا راه پیدا کنیم. اگر این امر میسّر شود، نام من و بازیکنانم در کتاب رکوردها ثبت خواهد شد و این مسأله خیلی دلنشین است.

-

 

فن خال در ادامه در مورد اهمیت بازی در لیگ اروپا و رویاروی با قرمزهای مرسی ساید گفت:

-

این بازی هیچ تفاوتی با نبردهای دیگر دو تیم ندارد؛ وقتی برابر تیمی مثل لیورپول قرار می گیریم، باید برنده شویم، این چیزی است که مجموعه منچستر یونایتد بدنبال آن است، بنابراین فرقی ندارد که در لیگ اروپا بازی کنیم یا در لیگ برتر!

 

من متوجه شدم که انگلیسی ها خیلی به لیگ اروپا اهمیت نمی دهند، اما این دید باید تغییر کند؛ ما این بازی ها را جدی می گیریم و همانطور که دیدید، طرفدارانمان هم دوست دارند در این رقابت ها به موفقیت برسیم، به خاطر همین در بازی برابر میچلند، 58 هزار نفر به الدترافورد آنمدند تا تیم را تشویق کنند.

 

هواداران ما قدر این جدیت را می دانند و متوجه می شوند که برایشان چقدر اهمیت قائلیم؛ من فکر می کنم در بازی با لیورپول، حداقل 75 هزار نفر به الدترافورد بیایند تا یونایتد را تشویق کنند و ما هم باید تمام تلاشمان را انجام دهیم که در بازی رفت کار را تمام کنیم.

-

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.