shahed

shahed

همه چی
shahed

shahed

همه چی

لوییز سوارز، درنده قاطع

لوییز سوارز

لوییز سوارز

مهاجم اروگوئه ای بارسلونا بهترین گلزن این تیم در تمامی رقابت های فصل جاری است.    لوییز سوارز مهاجم بارسلونا تا کنون 45 بار در رقابت های لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی اسپانیا، سوپر لیگ اروپا، سوپر لیگ اسپانیا و جام باشگاه های جهان به میدان رفته است که 45 گل به ثمر رسانده و در آستانه شکستن رکورد رونالدو برزیلی در فصل 1996-1997 قرار دارد.

 

سوارز یک گلزن قهار است، اما طی هفته های اخیر مشکل گلزنی پیدا کرده بود و در دیدار های حساس بارسا نتوانسته بود دروازه حریفان را باز کند، تا اینکه با دو گلی که به اتلتیکو مادرید در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند بار دیگر مهارت خود را در گلزنی به رخ همگان کشید.

 

سوارز از زمان پیوستن به بارسلونا تا کنون 87 بار به میدان رفته و 70 گل به ثمر رسانده است و این آمار گویای قدرت گلزنی اوست.

 

از مهم ترین گل های این مهاجم 29 ساله می توان به گل به منچسترسیتی در پیروزی 2 بر یک، گل در فینال لیگ قهرمانان اروپا در پیروزی 3 بر 1 مقابل یوونتوس و گلزنی در مقابل رئال مادرید در پیروزی 2 بر یک بارسلونا در فصل گذشته اشاره کرد. البته او گل های حساس دیگری به مانند گلزنی در مقابل لورکوزن و اتلتیکو مادرید را به ثبت رسانده.

 

لوییز سوارز

 

رونالدوی برزیلی در فصل 1996/97، 47 گل به ثمر رساند  و سوارز با زدن 45 گل در 45 بازی در آستانه شکستن رکورد این مهاجم برزیلی و سابق بارسا قرار دارد.

 

مسی و رونالدو برزیلی تنها بازیکنانی هستند که موفق شده اند در طول یک فصل در تمامی رقابت ها بیش از 47 گل و با هیمن تعداد گل را برای بارسلونا به ثمر برسانند و اگر سوارز به این رکورد برسد می تواند نام خود را در باشگاه بارسلونا برای همیشه جاودانه کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.