shahed

shahed

همه چی
shahed

shahed

همه چی

بارسلونا 1-2 والنسیا؛ بحران در بارسا، 5 بازی 4 باخت!

بارسلونا و والنسیا

بارسلونا و والنسیا

اختصاصی | پیروزی رئال و اتلتیکو، چاره ای برای بارسلونا باقی نگذاشته بود جز برتری مقابل والنسیا، اما برخلاف انتظار همگان، بارسا در نیو کمپ متحمل شکست شد و رقبا را در یک قدمی خود برای کسب جام قهرمانی در این فصل می بیند.   در چارچوب مسابقات لالیگا و از هفته سی و سوم، بارسا در نیوکمپ میزبان والنسیا بود که در پایان متحمل شکست شد و با این نتیجه شوکی دیگر به هوادارن خود وارد کرد.

 

با شروع بازی،  همانطور که انتظار می رفت، بارسا بازی هجومی   از خود به نمایش گذاشت و در همان دقایق ابتدایی تا مرز  باز شدن دروازه والنسیا پیش رفتند که با واکنش های عالی دیگو آلوز دروازه بان والنسیا روبرو شدند و راه به جایی نبردند.

 

آبی و اناری ها همچنان تیم برتر میدان بودند و موقعیت های بیشتری روی دروازه داشتند اما این والنسیا ‏بود که در دقیقه 26، برخلاف جریان بازی به گل رسید. پاس گومس، سیکیه‌ را را در سمت راست دروازه ‏بارسا صاحب موقعیت کرد و ضربه او بعد از برخورد به پای ایوان راکیتیچ، وارد دروازه ‏شد.‏

 

بعد از خوردن گل، بارسا فشار حملات خود را افزایش داد اما باز به سد محکم آلوز می رسیدند و بازیکنان بارسلونا را بارها در امر گلزنی ناکام گذاشت. در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با همان یک گل به ‏پایان خواهد رسید، در ثانیه های پایانی والنسیا به گل دوم رسید.‏این بار  سانتی مینا در موقعیت گلزنی قرار گرفت و در  وقت های اضافی نیمه اول گل دوم والنسیا را به ثمر رساند و آب سردی بر پیکره ی بارسلونا ریخت  و  ‏نیمه اول با برتری 2-0 والنسیا به پایان رسید.‏

 

با شروع نیمه دوم، بازیکنان والنسیا دفاع فشرده ای از خود به معرض نمایش گذاشتند و در صدد حفظ نتیجه برآمدند و در این زمینه نیز موفق ظاهرشدند و بارسایی ها فقط توانستند از حملات بی شمار خود به سمت دروازه والنسیا، یکبار سربلند بیرون بیایند و مسی پس از 5 بازی گل نزدن،  بالاخره توانست توپ را از خط دروازه والنسیا عبور دهد و پانصدمین گل خود را در این بازی بزند.

 

بارسایی ها که با این گل امیدوارتر شده بودند، بازی تهاجمی شان را ادامه دادند و موقعیت های زیادی ‏روی دروازه والنسیا ایجاد کردند اما در نهایت نتوانستند به گل برسند و یک شکست دیگر را متحمل شدند.

 

 بارسلونا با این شکست 76 امتیاز  شد و در جایگاه نخست باقی ماند اما نتوانست فاصله خود را با رئال مادرید و اتلتیکو حفظ کند. والنسیا نیز با 40 امتیاز به رتبه دوازدهم جدول صعود کرد.

 

آمار بازی:

 

ترکیب دو تیم:

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.