shahed

shahed

همه چی
shahed

shahed

همه چی

فن خال: باید هر 9 بازی بعدی مان را ببریم

لوئیس فن خال

لوئیس فن خال

اختصاصی | پس از چند نتیجه خیلی خوب، شیاطین سرخ برابر وست برومویچ متحمل شکست شدند تا باز هم سیل انتقادات به سمت فن خال روانه شود.
   لوئیس فن خال اعتقاد دارد، منچستر یونایتد برای جبران امتیازاتی که در طول فصل از دست داده، باید هر 9 بازی باقیمانده را تا انتهای فصل با پیروزی پشت سر بگذارد.

 

یونایتدی ها می توانستند با پیروزی برابر  وست برومویچ به روند رو به رشد خود ادامه دهند، اما چنین اتفاقی نیفتاد و در حال حاضر رکورد دار قهرمانی لیگ برتر انگلیس با منچستر سیتی رده چهارمی اختلاف سه امتیازی دارند و فاصله شان با آرسنال رده سومی هم به 5 امتیاز رسید.

 

ضمن اینکه رتبه پنجمی یونایتد هم توسط وستهام که این هفته برابر اورتون به پیروزی 3 بر 2 دست یافت، به خطر افتاده است.

 

فن خال در حالی تیمش را محکوم به بردن 9 بازی آنده می داند که از کیفیت حریفانش مطلع است. منچستر یونایتد تا انتهای فصل باید به مصاف منچستر سیتی، تاتنهام، کریستال پالاس، لستر سیتی، اورتون، استون ویلا، وستهام، نورویچ و بورنموث برود!

 

با این حال مرغ سرمربی هلندی یونایتد یک پا دارد! وی همچنین بر این عقیده است که تیمش باید حداکثر امتیاز را از بازی های باقی مانده جمع آوی کند:

-

ما باید تا آخر فصل 27 امتیاز  بدست بیاوریم، می دانم کار سختی است اما غیرممکن نیست. شانس همیشه وجود دارد اما گاهی باید به وضعیت وخیم رو بیاوریم تا قدر روزهای خوبمان را بدانیم. چیزی که الان می خواهیم بردن و نتیجه گرفتن است، کاری که قبلا از عهده ان بر نیامدیم!

-

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.